וו גרירה

וו גרירה

כאשר אנו מדברים על השכרת נגרר או עגלה, תמיד מזכירים גם את וו הגרירה בתור מרכיב חשוב בתהליך זה. נשאלת השאלה, מדוע וו הגרירה כל כך חשוב? האם זה אפשרי להסתדר גם בלעדיו?

כמובן שהתשובה היא לא, וו גרירה הוא חלק בלתי נפרד מהנגרר או העגלה אשר מאפשר חיבור בין הנגרר לכלי הרכב. בנוסף, וו הגרירה מאפשר לנגרר ולעגלה לנוע בחופשיות בכביש ללא כל סכנה. לוו הגרירה תפקידים רבים אשר מקנים לו את החשיבות הרבה בתקינות הנגרר ובשמירה על כללי הבטיחות. בגלל חשיבות זו, הוו צריך לעמוד בתקני בטיחות מחמירים ולעמוד בדרישות אשר יעמדו בכל כללי הבטיחות הנדרשים. לא מומלץ להתפשר על איכות וו הגרירה מאחר והתפשרות על וו גרירה יכולה לגרום לנזקים רבים אשר עלולים לגרום נזק לרכוש והוצאות כספיות רבות ולא פחות חשוב עלול לפגוע בביטחון חיי אדם.

מספר דברים שעלינו לדעת על וו גרירה:

במידה והרכב נפגע בחלקו האחורי מכל סיבה כגון תאונה, מומלץ לא לגרור ולהגיע למרכז השירות של חברה מקצועית ואמינה אשר מסוגלת להשיב את תקינותו של וו הגרירה. במקרים רבים של פגיעה בוו הגרירה ניתן להחליפו על סמך הביטוח המקיף ברכב.

לאחר שהתקנתם את וו הגרירה, חלה חובה לערוך שינויים ברישיון הרכב ולעדכן את משרד הרישוי בנושא ההתקנה של וו הגרירה.

במידה ורכשנו עגלה נגררת לרכב אך התקע החשמלי בנגרר אינו מתאים לוו הגרירה אשר מותקן ברכב, אין ממה לדאוג משום שניתן לרכוש מתאם מתאים לאחר שינוי התקנות על ידי משרד התחבורה ומכון התקנים הישראלי.

שירותי וו גרירה ב"תומר נגררים"

אצל "תומר נגררים" תקבלו כל שירות אפשרי אשר קשור בוו הגרירה ונגררים לרכב, שירות מקצועי ואמין אשר מבטיח ווי גרירה באיכות הגבוהה ביותר, תוך שמירה על תקני הבטיחות הנדרשים. בחברה ניתן להתקין ווים ולבדוק את תקינות ווי הגרירה, שירות נוסף שניתן הוא עדכון הוספת וו הגרירה ברישיון מול משרד הרישוי תוך 24 שעות ממועד סיום התקנת וו הגרירה ברכב.

להתקנת וו גרירה, לבדיקת תיקון וו גרירה ולכל מידע אחר מוזמנים להיכנס לאתרנו או ליצור קשר טלפוני במספר 054-880-8807 ונשמח לעמוד לשירותכם. מוזמנים אף להשאיר פרטים באתרנו ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

רשומה רגילה