השכרת עגלה לרכב 054-880-880-7

השכרת עגלה לרכב

השכרת עגלה לרכב אינו עניין פשוט, צריך לדעת היכן להשכיר ולמצוא מקום טוב ואמין אשר עומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים, להתקין וו גרירה תואם לרכב שלנו, לברר מהו המשקל המקסימלי המותר לרכב לגרור ועוד בירורים נוספים אשר אנו צריכים לעשות בכדי להבטיח את הביטחון שלנו ושל הרכוש אותו אנו גוררים וכמובן גם שמירה על הרכב.

כיצד נדע את המשקל המקסימלי שמותיר לנו לגרור?

נתון זה כמובן יקבע על פי סוג הרכב, אך אם נרצה לדעת בדיוק את התשובה נצטרך להיכנס לאתר משרד התחבורה ולציין את פרטי הרכב שלנו על סמך הכתוב ברישיון הנהיגה. בחישוב מהיר נוכל לקבל את המשקל המדויק למשקל הגרירה המותר.

ניתן להשכיר עגלות לרכב במגוון גדלים ובעיצובים שונים. כל עיצוב וכל גודל מותאם אישית לצרכים של הובלת התכולה, לדוגמה: האם התכולה היא כבדה? גבוהה? דורשת קירור או אוורור? ודרישות נוספות שלהן ניתן להתאים את הנגררים. לכל תכולה תמצאו את עגלת הגרירה המתאימה לה.

איך אדע שמשתלם לי יותר לשכור עגלת גרירה ולא לקנות?

אם אתם צריכים לגרור ציוד או כל חפץ אחר באמצעות הרכב לפעמים או אפילו לתקופה מסוימת אך לא על בסיס קבע – מומלץ לכם בחום לשכור עגלת גרירה ולא לקנות מאחר וקניית עגלה מצריכה השקעה רבה מצד הקונה ודאגה לאישורים ומסמכים המאשרים לכם להחזיק בנגרר או בעגלה. בנוסף, תצטרכו אף לרכוש ביטוח מתאים. במידה ואתם פונים לחברה אשר תפקידה לספק ללקוח שירותי השכרה של עגלות ונגררים שונים, החברה עצמה דואגת לספק לכם את העגלה או הנגרר ללא עיסוק מיותר בבירוקרטיה מעייפת ומתישה מול חברות הביטוח ומשרד התחבורה – ואין זה משנה כמה עגלות או נגררים אתם תשכרו ולאילו צרכים אתם נדרשים לעגלות.

'תומר נגררים' לשירותכם בהשכרת עגלה לרכב

חברת 'תומר נגררים' מציעה שירותי השכרת עגלה לרכב ומבטיחה להתאים לכם את העגלה הטובה ביותר על פי הצורך והדרישה שלכם, על סמך הציוד אותו אתם רוצים להוביל וכמובן בהתאמה לתקנות התחבורה הקיימות. לשירות אמין ומקצועי צרו קשר עוד היום בטלפון 054-880-8807 ונשמח לעמוד לשירותכם.

רשומה רגילה