נגררים להשכרה 054-880-880-7 השכרת נגררים החל מ-85 ש"ח ליום

נגררים להשכרה

הנגרר הוא היחידה שמחוברת לאחורי הרכב אשר אנו מדי פעם מבחינים בה כאשר אנו נמצאים בדרכים. יחידה זו משמשת למגוון רחב של שירותים בתעשייה. לעתים, לקוחות רבים רואים בנגרר כחפץ לתעשיינים או כלי שרחוק ממנו מזרח ממערב, אך האמת היא לא בדיוק כזו: נגררים להשכרה פתרו לצרכנים פרטיים בעיות רבות שהיו עולות להם מחיר כספי יקר וסיפקו פתרונות בייחוד בתחום ההובלה אשר רבים מאתנו זקוקים לו לעתים קרובות. נגררים להשכרה הם כלי מפתח אשר פותר לנו בעיות שחלקן תולדה של חיי היום יום וחלקן קשורות לתחביבים המצריכים שימוש בציוד כבד.

יתרון הנגרר על המשאית

כעת אתם ודאי שואלים את עצמכם מדוע לא לשכור משאית ולסיים את הפרויקט המבוקש לנו? לנגרר עדיפות על משאית בכך שאינכם זקוקים להפקת רישיון נהיגה נוסף: ניתן להמשיך לנהוג ברכב הקיים שלכם ולהוביל ציוד עם נגרר. מה כן נדרש? הכנה פשוטה ביותר עבור הרכב במסגרתה תצטרכו לברר אם יש לו וו גרירה אחורי. בהינתן שאין לו, ניתן לבצע התקנה במוסך או בחברה המספקת נגררים להשכרה במחיר נגיש לכל נפש.

הנגרר בתפקוד יום יומי

הנגרר בא לידי ביטוי כאשר אנו מעוניינים לעבור דירה, לסייע לילדים ולקרובי המשפחה שלנו בהעברת ציוד כבד למקום משכנם ועוד. כך, למשל, אם החלפתם את מערכת הריהוט בבית ואתם מעוניינים למסור לילדיכם את פריטי הריהוט הישנים, שירותי נגררים להשכרה יכולים לפתור את הבעיה ובמחיר זול משמעותית מהמחיר שגובה חברת הובלות – בייחוד כאשר מדובר בהעברה מקצה אחד של העיר לקצהו השני.

הנגרר לעיסוקי שעות הפנאי

רבים משתמשים בנגררים להשכרה בתחום האקסטרים: הובלת אופנועי ים ורכבי שטח. ניתן לנסוע ברכב שלכם לים או לשטח בו תנהגו בכלים הייעודיים כשהם מועמסים על נגרר, להחנות ולפרוק בקלות את הרכבים הכבדים שלכם לפני הפעילות.

נגררים להשכרה – היכן?

רצוי מחברה ייעודית ומצטיינת בתחום, אשר שירתה את טובי הלקוחות מפרטיים ועד מסחריים ונתנה להם ייעוץ מקצועי ומותאם לצרכיהם.

ב"תומר נגררים"  יעניקו לכם שירות יוצא דופן ויספקו נגררים להשכרה, איכותיים ולכל מטרה, ללא סכנות בטיחותיות וללא הרגשת הנגרר בגב רכבכם!.

למידע נוסף וייעוץ ראשוני בנושא נגררים להשכרה, מוזמנים ליצור קשר לפי הפרטים שבקישור הבא!

רשומה רגילה