נגררים להשכרה | השכרת כל סוגי הנגררים והגרורים לרכב 054-8808807

נגררים להשכרה

במאמר שלפניכם נסביר מהם נגררים להשכרה, ומדוע זהו אמצעי ההובלה הכדאי ביותר עבור רוב האנשים המעוניינים להוביל חפצים ממקום למקום. באמצאות נגררים להשכרה – כל אדם יכול לתפקד כמוביל, ולחסוך לעצמו מאות שקלים לעומת השכרת חברת הובלות: מדובר אך ורק באנשים שיש להם רישיון רכב מסוג B: פרטי מסחרי עד 4 טון.

תהליך ההשכרה

ראשית, כדאי לשוחח עם תומר נגררים בטלפון, או לבקר בסדנא שלו ולהתייעץ בנוגע לבחירת הנגרר המתאים לרכב שלכם. במידה וזו הפעם הראשונה שאתם נוהגים בנגרר או שוקלים להשכיר נגררים, אין לכם מה לחוש בדאגה. נגרר עד 500 ק"ג מחובר לעשרות רכבים קטנים על ידי אנשי המקצוע שלנו, והנהגים חשו בטוחים לחלוטין. לעיתים, חלק מהלקוחות דיווחו לנו על קושי בנהיגה בהילוך אחורי עם הנגרר, אך התגברו על כך לאחר תרגול קצר.

התאמת הנגרר לתכולה שלכם

חשוב לדעת מהו היקף התכולה שלכם על מנת להתאים נגרר תואם. נגררים גדולים מ 750 ק"ג, לדוגמא, חייבים במעצור פנימי משלהם עליו ניתן לשלוט מתוך הרכב.

בחברת תומר נגררים ימליצו לכם על נגררים שגם יכולים לשאת את המטען וגם לא נחשבים לכבדים, על מנת שתוכלו לנהוג בהם ביעילות ובקלות, ללא חשש.

השכרת נהג

ניתן להשכיר נהג שינהג בנגררים במקומכם. השירות אינו כולל העמסה והובלה כך שבכל אופן עליכם לדאוג לפינוי הדירה והעמסת התכולה על הנגרר. לקוחות רבים העידו כי נעזרו שירות פינוי דירה מקצועי שגם דאג להעמיס על הנגרר את התכולה, ובכך ההובלה התייעלה ממש כמו בחברת הובלות, ובמחיר נמוך פי כמה.

התקנת וו גרירה

במידה ותזדקקו לכך ותבחרו בפיתרון של נגררים להשכרה גם בעתיד, אנו בתומר נגררים נדאג להתקין וו גרירה ברכב שלכם כך שבכל שלב תוכלו להיעזר שוב בשירות נגררים להשכרה. הוו קבוע, ואינו ניתן להסרה מן הרכב שלכם לאחר מכן.

עבודה עם כל סוגי הנגררים

אנשי המקצוע שלנו בתומר נגררים מיומנים בעבודה עם נגררים עבים ודקים, בעלי דופן ארוכה ובעלי דופן קצרה. לעובדי החברה ישנו רישיון לנהוג גם על נגררים כבדים במיוחד שהרישיון שלכם אינו מכסה, מעל 750 ק"ג. בחברה תוכלו לשכור נהג שינהג בהם, או להשכיר נגרר קל לנהיגה עצמאית. סוג הצורך שלכם שלכם תלוי בראש ובראשונה בהיקף הציוד שאתם זקוקים להוביל, ובמשקל הכולל של הרכב שלכם.

למידע נוסף על נגררים להשכרה השאירו פרטים בעמוד צור קשר כאן!

רשומה רגילה